Kord Lagu Aku Mahu Pulang

Verse C E Am Jangan menangis sayangku Dm C G Ini hanyalah sementara Em Am Berdoalah pada yang Esa Em Am Terus menahan sabar Dm G C agar bahagia di sana. Jadi terasa senang walaupun Banyak yang kurang Asalku rasa tenang Yeah Sebentar ku pulang Pulang Cari rezeki sebentar untuk Aku bawa pulang Pulang Untuk keluarga ku.


Giler Gitar Amuk Aku Mahu Pulang

Gelap malam pasti terang Sang mentari pasti datang Kesesatan perjalanan Rahmat tuhan menentukan.

. Request Chord Services Organizes Chords Collection. A Bm Sudah lama ku tinggalkan kampung halaman Cm Bm pergi pagi pulang pagi ku lakukan A Bm wahai kawan teman seperjuangan Cm yang bernasib sama E joget yuk nikmati lemesin aja A Fm Mau pulang malu Bm mau pulang malu E tak pulang lang lang. Lirik Chord Kunci Gitar Lagu Galau by Al Ghazali.

Lirik Chord Kunci Gitar Lagu Galau by Al Ghazali. Amuk - Aku Mahu Pulang Chord Artist. G Am C Cm G G Kenangan yang telah berlalu Am Takkanku lupa C Hanya engkau yang aku mahu Cm G Sudah tentu G Kisah cintaku bersamamu.

Asfan - Terhenti Di Sini OST Nora Elena. Chord gitar lagu Kunci gitar lagu Hael Husaini - Jampi - 1861 Ganti Kunci Gitar. Lirik Lagu Pulang.

Langsung saja ini lirik dan chord lagu Pulang dari Insomniacks. Diposting oleh Unknown di 0516 Tidak ada komentar. Kord Gitar Aku Mahu Pulang IntroAm-E-G-AmGF-G-Am Am E G Am G Gelap malampasti terang F E.

Berikan ku masa mencuci dosa Aku kan pulang menebus usia Di musim berlalu sepi memburu Memaksa perindu meruntuhkan nafsu. Provided to YouTube by Universal Music GroupAku Mahu Pulang AmukDikir Timur 2001 EMI Malaysia Sdn BhdReleased on. Am Em G Am G F Em Am Em F G Am G Ge lap ma lam pasti terang F Em Am sang mentari Pasti da tang Em F G Am G Ke se sa tan Perjalanan F Em Am rahmat tuhan menentu kan G F Am G Am C G Berikan ku masa mencuci dosa Dm Am Aku.

C kenangan yang telah berlalu. Amuk - Aku Mahu Pulang Intro. F Fm C.

Ojo Lamis - Endah Laras. Am G C F Mungkin kau tak pernah sedar. Lirik Lagu Pulang K-CLIQUE ft AJ.

Lirik Lagu dan Chord Gitar Pulang - Insomniacks Tolong Tolonglah Pulang. There is no strumming pattern for this song yet. G Kenangan yang telah berlalu Am Takkanku lupa C Hanya engkau yang aku mahu Cm G Sudah tentu G Kisah cintaku bersamamu A Tidak sempurna C Walau apapun kita Cm G Tetap akan bersama C Cm Hariku lebih indah Bm Em Pabila kau ada D Ku menunggu.

A Fm mau pulang malu Bm mau pulang malu E hu. G Am C Cm G. Setiap posisi ada angka.

8 Maret 2021 1415 WIB. Am Wong bagus dadi laku. By Kierinz 1006.

G Kenangan yang telah berlalu Am Takkanku lupa C Hanya engkau yang aku mahu Cm G Sudah tentu G Kisah cintaku bersamamu A Tidak sempurna C Walau apapun kita Cm G Tetap akan bersama C Cm Hariku lebih indah Bm Em Pabila kau ada D Ku menunggu. Kirimkan Ini lewat Email BlogThis. Kord Lagu Sabar Ismail Izzani dedes Julai 27 2017 Ismail Izzani Leave a Reply Kord Lagu Sabar Ismail Izzani.

C Cm Hariku lebih indah Bm Em Pabila kau ada D Ku menunggu G Am Kau pulang pulang sekarang C Ku rindu wajahmu Cm G. Sebentar ku pulang Cari rezeki sebentar untuk Aku bawa pulang Untuk keluarga ku sayang sanggup Biar ku tak makan. X00231 Am F G Am G gelap malam pasti terang E.

Dm takkan ku lupa. Chorus G sebentar ku pulang cari rezeki sebentar Bm untuk aku bawa pulang untuk keluarga ku sayang sanggup Am biarku tak makan jadi terasa senang walaupun D banyak yang kurang perasaan pun rasa tenang Verse 1 G 5 tahun lalu sekumpulan niat nak cipta lagu Bm bersama hadap jalan berliku hingga waktu bertukul waktu Am tak pernah tangguh selagi. Dengan khayalan sebuah kehidupan Jarum suntikan menjadi pegangan.

Chord Guitar Insomniacks - Pulang. KUNCI GITAR Rabu 13 Januari 2016. Amuk - Aku Mahu Pulang.

G Am C Cm G. Aku manusia Ulang 1 2 Penulis. Chord Kunci Gitar dan Lirik Lagu Pulang - Insomniacks.

Kord Gitar Lirik Lagu Video Klip Amuk - Aku Mahu Pulang Rating. Ella - Malay Gitar Kord Tab Chords Easy Chord Lyrics. Awie - Tragedi Oktober.

Am E G Am G Gelap malampasti terang F E Am Sang mentaripasti datang Am E G Am G Kesesatan. Am G Tak sanggup lagi aku F Mengenang kisah lalu C G Am Keganasan menghantui diriku G Biarkan ia pergi F Menjadi suatu misteri C G F Bagaikan tiada hati yang peduli G C Tidak mahu ku ingat lagi F G C Apa yang telah terjadi G Tragedi Oktober C G F Sesalan aku hanya untukmu sayang C G F Ampunilah segala dosa-dosaku C G F. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

Berdasarkan liriknya lagu ini menceritakan tentang. 47 99 reviews Kongsi Kord Gitar Lirik Lagu Video Klip Amuk -. Perjalanan F E Am Am-G-AmAm-G-Am Refrain Rahmat Tuhanmanentukan Am G Berikanku masa mencuci dosa Dm Am Akukan pulang menebus usia C G di musim berlalu sepi.

Wednesday March 4 2015 Jika ada sebarang masalah tentang chord lagu diatas sila buat aduan pada Form Report Chord yang disediakan. Kunci Gitar Insomniacks - Pulang. Yuk Mainkan gitarmu dan Selamat bernyanyi.

Bagian kiri adalah senar atas atau nada rendah dan bagian kanan adalah senar kecil atau nada tinggil. G Kenangan yang telah berlalu Am Takkanku lupa C Hanya engkau yang aku mahu Cm G Sudah tentu G Kisah cintaku bersamamu A Tidak sempurna C Walau apapun kita Cm G Tetap akan bersama C Cm Hariku lebih indah Bm Em Pabila kau ada D Ku menunggu. Kord Lagu Pulang insomniacks Cord Lagu Pulang.

SonoraID - Berikut lirik lagu Pulang yang dipopulerkan oleh Insomniacks. G Am C Cm G. Lirik lagukunci gitarcord gitar lagu terpopuler lagu terbaru.

Kunci Gitar Insomniacks - Pulang Chord Dasar. AMUK - AKU MAHU PULANG Aku Mahu Pulang EADGBE Am. Lirik Lagu Aku Mahu Pulang Amuk.

C G F Dm C G. F hanya engkau yang aku mahu. Create and get 5 IQ.

Amuk - Aku Mahu Pulang. Cara Membaca Diagram Kord Gitar. Demikian Kunci Gitar lagu Aku Mahu Pulang Amuk jika tidak tahu bentuk kunci gitarnya silahkan lihat diagram kord gitar dengan cara hover atau sentuh kunci gitar di atas lirik lagu.

4 dari 5 Posted On. Kord-Kord Gitar Melayu dan Inggeris Wednesday February 18 2009.


Tolong Tolonglah Pulang Ku Rindu Wajahmu Insomniacks Pulang Tik Tok Viral Cover Agusriansyah Youtube


Chord Pulang Sid


Kunci Dasar Gitar Posts Facebook

No comments for "Kord Lagu Aku Mahu Pulang"